BLOG

#ZARZĄDZANIE - Odpowiedzialność. A co to, zupa z Azji?

8.02.2018

        Dzisiejszy artykuł jest wypadkową moich przemyśleń po tym, jak padłam ofiarą niekompetentnego managera… W takich sytuacjach zastanawiam się, czy to ja jestem przewrażliwiona i oczekuję zbyt wysokiego poziomu obsługi klienta czy stanowisko „manager” przestało już mieć cokolwiek wspólnego z jego pierwotnym sensem i znaczeniem.         Według  wszechwiedzącej Wikipedii manager to „każda osoba, która podejmuje decyzje, lecz najczęściej używa się tego wyrazu dla określenia osoby, która jest...

Więcej

# ZARZĄDZANIE - Czy telekonferencje mają sens?

24.01.2018

Chyba nie ma w tej chwili pracownika działu sprzedaży, który nie wie, czym jest telekonferencja. Podejrzewam, że niektórym do tej pory śnią się one po nocach: obowiązkowa obecność pięć razy dziennie bez względu na okoliczności, szybki raport wyników i w głowie cztery potencjalne plany naprawcze w zależności od tego, jak idzie kolegom i o który wynik zapyta przełożony. Słaby wynik powoduje karę w postaci obecności na kolejnej konferencji, z reguły o dziko porannej porze (żeby bardziej bolało), z...

Więcej
3 / 4

Dorota Sędek

 

Manager-praktyk z ponad 10-letnim stażem pracy w zarządzaniu i sprzedaży. Specjalistka w branżach fashion retail, beauty retail, fitness&leisure. Doktorantka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka studiów MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, absolwentka studiów podyplomowych z psychologii w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie oraz magister Turystyki i Rekreacji krakowskiego AWF*.

(*w tamtym czasie zamierzała brodzić w Amazonce i eksplorować dzikie zakamarki Ameryki Południowej...)

 

Regularnie publikuje eksperckie artykuły w czasopismach branżowych m.in. "Controlling i zarządzanie", "Franczyza & biznes" oraz "Tygrysy Biznesu" oraz pracuje nad swoją pierwszą książką.

 

Prywatnie szczęśliwa żona i mama, miłośniczka aktywnego stylu życia i sportu, fanka szybkich samochodów oraz początkująca krawcowa :)

 

Kluczowe etapy kariery:

  • 2005 – pierwsza praca w trakcie studiów – sprzedawca w sklepie House,
  • 2008 – kierownik flagowego i największego w Polsce salonu marki House w Galerii Krakowskiej,
  • 2012 – najmłodszy Dyrektor Regionu w sieci Drogerie Natura, 103 sklepy -  zespół pracowników 500+,
  • 2014 – Business Manager w Jatomi Fitness – zespół ok. 300 pracowników
  • 2015 – Dyrektor Operacyjny w pierwszej w Polsce sieci szkół tańca –  Egurrola Dance Studio,

Can do! to spełnienie marzeń o firmie dającej gotowe i przede wszystkim sprawdzone rozwiązania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, optymalizacji procesów operacyjnych, szkolenia pracowników oraz usług HR. Wierzymy, że dzięki temu nasz rodzimy biznes może być konkurencyjny dla korporacji na polskim rynku.

Pragniemy też dawać wsparcie i inspirować młodych managerów w ich rozwoju i zbieraniu wartościowych doświadczeń.

OFERTA

INTERIM MANAGEMENT - Manager for Rent

 

Interim Management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (Interim Managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku - w odniesieniu do zamierzonego efektu. Najważniejszym aspektem pracy Interim Managera jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu.

Umów się na bezpłatną konsultację!

OUTSOURCING USŁUG HR

 

Dla Twojej Firmy:

- wyszukamy, przeszkolimy i wdrożymy  najlepszych pracowników,

- zoptymalizujemy procesy operacyjne i strukturę zatrudnienia,

- udrożnimy kanały komunikacyjne wewnątrz firmy;

- zbudujemy Twoją markę pracodawcy,

 

Pierwsza konsultacja - GRATIS!

 

DORADZTWO          ZAWODOWE

 

Godzinna sesja konsultacyjna w zakresie predyspozycji zawodowych, dotychczasowych doświadczeń i aktualnych oczekiwań.

Analiza CV +  checklista + przygotowanie do rozmowy.

Usługa realizowana online lub osobiście na terenie Warszawy.

 

199,00 PLN

               SZKOLENIA                         TO, CO LUBIMY NAJBARDZIEJ

 

- dla managerów - rozwój kompetencji liderskich, m.in. budowanie zespołu, delegowanie zadań, konstruktywny feedback,

- wszystkich sprzedających :) - m.in. analiza potrzeb klienta, prowadzenie i finalizowanie rozmowy handlowej, follow up,

- dla właścicieli sklepów detalicznych - sekrety visual merchandisingu w pigułce, m.in. ekpozycja promocji, optymalny obrót towaru, sprzedaż ze strefy przykasowej,

- inne ... według Państwa życzenia.

 

Działamy w Stowarzyszeniach:

- Interim Managers,

- Polish Society for Training & Development,

Polecamy, naszym zdaniem najlepszy na rynku system CRM, wspierający efektywność procesów sprzedaży:

Skontaktuj się z nami:

695 690 540

dsedek@candoconsulting.pl