Aktualnie poszukujemy:

Operations Junior Specialist

dla naszego Klienta dostarczającego od 2005 roku produkty premium wyposażenia wnętrz oraz lifestyle.

Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście)

Twoimi głównymi obowiązkami będzie:

  • obsługa klientów z najwyższą starannością, w zgodzie z misją i standardami firmy;
  • doradztwo w wyborze produktów z oferty sklepu;
  • obsługa przychodzącej korespondencji elektronicznej oraz rozmów telefonicznych;
  • realizowanie zamówień od klientów detalicznych i hurtowych;
  • współpraca z magazynem centralnym oraz dostawcami krajowymi i międzynarodowymi;
  • rozpatrywanie zwrotów i reklamacji od klientów;
  • aktualizacja oferty sklepu;
  • współpraca z dostawcami usług dla biura (kurierzy, firma sprzątająca, materiały biurowe);

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów;
  • swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim (w mowie i piśmie);
  • posiadasz duży zasób słów w języku polskim i „lekkie pióro”;
  • dobrze znasz pakiet MS Office;
  • jesteś osobą rzetelną, skrupulatną i dokładną;
  • nie stresuje Cię praca pod presją czasu;
  • wielozadaniowość to Twoje drugie imię, ponieważ świetnie organizujesz się w pracy;

Oferujemy:

  • umowę o pracę z wynagrodzeniem 2600,00 PLN netto po okresie próbnym;
  • stałe godziny pracy (9-17) w  nowym biurze w samym sercu Warszawy;
  • stabilne zatrudnienie w zgranym i wspierającym się zespole;
  • współpracę w firmie, której nadrzędną wartością jest etyka i poszanowanie godności pracownika, lidera w stale rozwijającej się branzy;
  • szczegółowe szkolenie wstępne;

Sales Expert

dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy motoryzacyjnej.

Miejsce pracy: Warszawa (Wawer) lub home office

Twoimi głównymi obowiązkami będzie:

- pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi;

- obsługa procesu sprzedaży na najwyższym poziomie;

- promocja Firmy i dbanie o jej dobry wizerunek.

W osiągnięciu sukcesu na tym stanowisku zdecydowanie pomogą:

- kreatywność i samodzielność;

- wysoki poziom kultury osobistej;

- prawdziwa pasja do motoryzacji i znajomość bieżących trendów w branży;

- doświadczenie w sprzedaży.

Oferujemy:

- całkowicie elastyczny czas pracy, w zależności od Twoich preferencji;

- atrakcyjne wynagrodzenie;

- pracę w dynamicznym zespole pasjonatów motoryzacyjnychu lidera na rynku.

Osoby zainteresowane prosłanie CV na adres: praca@candoconsulting.pl

Abyśmy mogli się z Państwem skontaktować, prosimy o dopisanie w aplikacji poniższej zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej dokumentacji aplikacyjnej (CV) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji prowadzonego przez Can do! Consulting - Dorota Sędek z siedzibą w Ząbkach, przy ulicy Calineczki 8-12a, w tym na udostępnienie ww. danych potencjalnemu pracodawcy.

Uprzejmie infrmujemy, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Can do! Consulting - Dorota Sędek z siedzibą w Ząbkach, przy ul.Calineczki 8-12a.

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.

Skontaktuj się z nami:

695 690 540

dsedek@candoconsulting.pl