Co to jest Skills Shot RECRUITMENT?

  • Merytoryczny 8-godzinny warsztat, podczas którego rozłożymy proces rekrutacji na czynniki pierwsze, a każdy z nich przepracujemy na konkretnych przykładach;
  • Minimum teorii - maksimum praktyki;

Dla KOGO jest ten warsztat ?

  • przedsiębiorców (zatrudniających pracowników lub planujących zatrudnienie);
  • managerów zarządzających zespołem, bez względu na branżę i wielkość organizacji;
  • osób zajmujących się zatrudnianiem pracowników;

Zakres merytoryczny:

  • ustalanie profilu kompetencyjnego kandydata;
  • zasady redagowania efektywnego ogłoszenia o pracę;
  • selekcja pracowników i pre-screening telefoniczny;
  • technika prowadzenia wywiadu i zadawania pytań;
  • najczęściej popełniane błędy, jak ich uniknąć?
  • zasady poprawnego onboardingu pracownika;

To szkolenie już się odbyło, skontaktuj się z nami, jeśli jesteś zainteresowany udziałem w kolejnej edycji.

Prowadząca:

Dorota Sędek - właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Can do! Consulting i praktykujący manager. Podczas swojej 13-letniej kariery zarządzała ponad 1000 pracowników, wspierając 130 managerów w branżach: retail, fashion, beauty, fitness & wellness, automotive. Doktorantka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka studiów MBA. Prywatnie, szczęśliwa żona i mama, pasjonatka sportu i motoryzacji.

Tak wyglądają nasze szkolenia:

Każdy uczestnik otrzymuje materiały dydaktyczne oraz imienny certyfikat.

To szkolenie już się odbyło, skontaktuj się z nami, jeśli jesteś zainteresowany udziałem w kolejnej edycji.

Skontaktuj się z nami:

695 690 540

dsedek@candoconsulting.pl